برخی از منابع
اسعدی طهرانی لیدا، صالحی مهدیه، امیری مجد مجتبی، باغداساریانس آنیتا، فرخی نورعلی، (1399)، تدوین مدل ساختاری رفتارهای خوردن براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری شفقت به خود و احساس تنهایی در دانشجویان. مجله مطالعات ناتوانی.۱۰ :۱۴۱-۱۴۱.
امانی امید، مظاهری محمد علی، نجاتی وحید، شمسیان بی بی شهین. (1396)، تأثیر توانبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر افزایش میزان امیدواری نوجوانان نجاتیافته از سرطان خون: یک کارآزمایی بالینی تصادفی. مجله توانبخشی. ۱۸ (۱) :۷۳-۸۲
بقولی، حسین ؛ نویسنده : مهدوی، مریم(1398). مقایسه اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری و درمان مبتنی بر ذهن اگاهی بر میزان کیفیت خواب بیماران اسکلروزچندگانه، روان شناسی بالینی، شماره 44، ص 67-76.
باباحاجی، ملیحه؛ طیبی، علی؛ عبادی، عباس؛ عسگری، شهین؛ ابراهیمی، میثم؛ شرفی، فریبا (۱۳۹۳) بررسي تأثير تمرينات هاتايوگا بر کیفیت خواب بيماران همودياليزي، پژوهش پرستاری، شماره ۳ (۳۴)، صص ۱-۹.
به پژوه، احمد؛ سلیمانی، سیمین (۱۳۹۶) رابطه کیفیت خواب با کیفیت زندگی افراد سالمند در سه ناحیه شهر تهران، مجله روان-شناسی پیری، شماره ۲، صص ۱۰۷-۱۱۴.
جانه، مژده؛ ابراهیمی قوام، صغری؛ علیزاده، حمید. (1391). بررسي كاركردهاي اجرايي استدلال، برنامه ريزي سازمان دهي و حافظه كاري در دانش آموزان با و بدون اختلال رياضي در مقطع ابتدايي استان تهران، فصلنامه روانشناسی افراد استثنایی، 5، 42- 21.
جعفري، آرمان؛ حيدري سورشجاني، رضا؛ زارع، کوروش(1397). بررسي رابطه ي بين کيفيت خواب با استرس، اضطراب و افسردگي در دانشجويان دانشکده علوم پزشکي شوشتر، توسعه ي آموزش جندي شاپور، شماره 3 ،صص 197 - 205 .
جلال منش، شمس الملوک؛ زرگرانی، فاطمه (۱۳۹۴) بررسی تأثیر آرام¬سازی پیشرونده عضلانی بر کیفیت خواب و خستگی مبتلایان به مولتیپل اسکلروزیس، مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان، شماره ۳ (۵۰)، صص ۵-۱۴.
حمیدی, فریده, فیاضبخش, مرضیه. (1395). اثربخشی آموزش حافظهی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان. نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 9(35), 13-35.