ابراهیمی، سیدعلیرضا و عبادی، عماد. (1395). بررسی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در یکی از واحدهای تابعهی وزارت کشور در استان سمنان. دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت، نوآوری و کارآفرینی، تهران.
ابوالعلایی، بهزاد. (1394). مدیریت عملکرد: راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
احسانی فرد، علی اصغر؛ شعاعی، حمیدرضا و مالکی شجاع، کیانا. (1392). ارزیابی میزان احساس امنیت شهروندان در شهرهای جدید، مورد پژوهی: شهر جدید اشتهارد. نشریه علمی پژوهشی مدیریت شهری و روستایی، ۱۱(۳۱)، ۳۱۷-۳۳۴.
بدیعی، حسین؛ دهقان دهنوی، حسن و اعرابی، مهران. (1394). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی نظام بودجه ریزی عملیاتی با استفاده از مدل الماس و تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی فازی. حسابداری دولتی، 1(2)، 31-40.
پوریانی، ابوذر؛ بردی قره جه، حلیم و آزما، فریدون. (1394). بررسی رابطه شخصیت کارکنان و فرصتهای ارتباطی با سکوت سازمانی و تمایل به ترک یا جابجایی شغل. دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی، تهران.
فرهادی، مریم. (1401). تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر رضایت شهروندان از خدمات آنلاین در شهرداری منطقه 1 تبریز. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری، دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب.
Berzani, A., & Koxhaj, A. (2019). IMPROVING PUBLIC SERVICES BY MEASURING CITIZEN PERCEPTIONS AND SATISFACTION WITH SERVICES. Interdisciplinary Journal of Research and Development.
Chatterjee, R., & Suy, R. (2019). An overview of citizen satisfaction with public service: Based on the model of expectancy disconfirmation. Open Journal of Social Sciences, 7(04), 243.
Collins, B.K., Kim, H.J., & Tao, J. (2019). Managing for Citizen Satisfaction: Is Good Not Enough? Journal of Public and Nonprofit Affairs.
Eckhard, S., & Friedrich, L. (2024). Linguistic features of public service encounters: How spoken administrative language affects citizen satisfaction. Journal of Public Administration Research and Theory, 34(1), 122-135.
Fahim, & Marwa Gaber Ahmed. (2025). The use of Metaverse platforms in public service provision: Implications on citizen satisfaction with special reference to the education sector (An exploratory empirical analysis of the Egyptian case). Journal of Politics and Economics, 28(27), 632-680.
Islam, M. A. (2025). Factors Affecting Citizen Satisfaction of Urban Local Government Service in Bangladesh: The Case of Pabna Municipality. Public Organization Review, 25(1), 253-270.
Jilke, S. (2018). Citizen satisfaction under changing political leadership: The role of partisan motivated reasoning. Governance, 31, 515-533.
Kim, S., Rho, E., & Teo, Y. X. J. (2024). Citizen satisfaction research in public administration: A systematic literature review and future research agenda. The American Review of Public Administration, 54(5), 460-485.
Lee, C. P., Hung, M. J., & Chen, D. Y. (2022). Factors affecting citizen satisfaction: examining from the perspective of the expectancy disconfirmation theory and individual differences. Asian Journal of Political Science, 30(1), 35-60.
My, D.V., & Hanh, N.T. (2018). Evaluating Satisfaction of Citizens on Quality of Public Administration Services in the Central Highlands of Vietnam. Advances in economics and business, 6, 308-314.
Nguyen, T. T., Phan, D. M., Le, A. H., & Nguyen, L. T. N. (2020). The determinants of citizens' satisfaction of E-government: an empirical study in Vietnam. The Journal of Asian Finance, Economics and Business, 7(8), 519-531.
Phuong, N.T., & Uyen, V.T. (2020). How to Boost People's Satisfaction of The Public Administrative Services’ Quality: Research In Lien Hoa, Lac Thuy, Hoa Binh, Vietnam. The International Journal of Business & Management.
Tao, X., Makarchev, N., Le, D. A., Yao, B., Chinh, D. T., & Xiao, C. (2025). Citizen satisfaction with public services: A multi‐province study in Vietnam. Australian Journal of Public Administration.
Thao, N. T. P., Van Anh, N., Huong, L. T. T., & Huy, D. T. N. (2021). Measuring citizen’s satisfaction when using E-Government online public services: lessons from Vietnam. The Journal of Contemporary Issues in Business and Government, 27(1), 2709-2723.
Trung, P. N. (2024). The impact of people’s participation on public policy satisfaction in Vietnam. Masyarakat, Kebudayaan & Politik, 37(3).
Wahid, S.D., Amin, S.H., Ali, A.J., Abdullah, A., & Ali, S.M. (2020). Citizen-Centric Public Service Satisfaction During Pandemic Outbreak: A Measurement Model. Journal of Public Administration and Governance, 10, 100.
Yulianto, H., & Yahya, S.D. (2018). PENGARUH SERVQUAL TERHADAP CITIZEN SATISFACTION (STUDI PADA PENGGUNA TRANS MAMMINASATA).
Zhang, J., Chen, W., Petrovsky, N., & Walker, R. M. (2022). The expectancy‐disconfirmation model and citizen satisfaction with public services: A meta‐analysis and an agenda for best practice. Public administration review, 82(1), 147-159.