آریانا دبیری فرد, امین الله فردافشاری, کورش داوری. (1401). میزان اثرگذاری مسئولیت اجتماعی بر تصویر هتل های شیراز در زمان بحران با نقش واسطه ای اعتماد مشتری. فصلنامه علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری, 5(19), 1738-1762.
پوربابادی، سمیه، تمیمی، محمد،(1395) مطالعه و تعیین اعتماد اجتماعی، امنیت، سهولت استفاده و سودمندی ادراک شده در پذیرش بانکداری اینترتی، مجله علوم اجتماعی، شماره34، 231-246
جامی پور, طاهری, غزاله, ابراهیمی دلاور. (1399). ارائه مدل اعتماد در تجارت اجتماعی با بررسی تاثیر کیفیت وبسایتهای اجتماعی در صنعت گردشگری. کاوشهای مدیریت بازرگانی, 11(22), 25-54.
حاجی قاسمی، سحر و حاجی قاسمی، ناهید،(1401)،بررسی تاثیر فاصله گذاری اجتماعی بر قصد رفتاری با نقش میانجی اعتماد در دوران شیوع کووید-۱۹(مورد مطالعه: مشتریان هتل اسپیناس پالاس تهران)،نهمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی ، مدیریت و کارافرینی ایران،تهران.
سالاری، مسعود، (1399)، اعتماد، ریسک ادراک شده و سودمندی ادراک شده در رفتار تمایل خرید بیمه الکترونیک، دومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد.
ai, C. K., Dai, A., Yang, C. Y., & Ge, Y. (2022). Exploring factors affecting customer trust in social distancing technology and impact on hotel booking intentions. Cogent Social Sciences, 8(1), 2110200.
Akbari, M., Rezvani, A., Shahriari, E., Zúñiga, M. A., & Pouladian, H. (2020). Acceptance of 5G technology: Mediation role of trust and concentration. Journal of Engineering and Technology Management, 57, 101585.
Amin, M., Ryu, K., Cobanoglu, C., & Nizam, A. (2021). Determinants of online hotel booking intentions: website quality, social presence, affective commitment, and e-trust. Journal of Hospitality Marketing & Management, 30(7), 845-870.
Augustine, A. A., & Adnan, W. H. (2020). The effects of perceived price, website trust and online reviews on online hotel booking intention in Kuala Lumpur. GSJ, 8(6).
Christin, G. A. D., & Nugraha, A. K. N. A. (2023). The Impact of Online Review and Price on Consumer’s Hotel Booking Intention at Online Travel Agency: Trust as a Mediating Variable. International Journal of Electronic Commerce Studies, 13(4), 159-184.
Gefen, D., Karahanna, E., & Straub, D. W. (2003). Inexperience and experience with online stores: The importance of TAM and trust. IEEE Transactions on Engineering Management, 50(3), 307–321.
Harborth, D., & Pape, S. (2020). How privacy concerns, trust and risk beliefs, and privacy literacy influence users' intentions to use privacy-enhancing technologies: The case of Tor. ACM SIGMIS Database: The DATABASE for Advances in Information Systems, 51(1), 51-69.
Ladhari, R., & Michaud, M. (2015). eWOM effects on hotel booking intentions, attitudes, trust, and website perceptions. International Journal of Hospitality Management, 46, 36–45.
Lee, Y., & Li, J. Y. Q. (2021). The role of communication transparency and organizational trust in publics' perceptions, attitudes and social distancing behaviour: A case study of the COVID‐19 outbreak. Journal of Contingencies and Crisis Management, 29(4), 368-384.
Nguyen, H. M., & Khoa, B. T. (2019). The relationship between the perceived mental benefits, online trust, and personal information disclosure in online shopping. The Journal of Asian Finance, Economics and Business, 6(4), 261-270.
Pai, C. K., Dai, A., Yang, C. Y., & Ge, Y. (2022). Exploring factors affecting customer trust in social distancing technology and impact on hotel booking intentions. Cogent Social Sciences, 8(1), 2110200.
Park, S. (2020). Multifaceted trust in tourism service robots. Annals of Tourism Research, 81, 102888.
Ponnapureddy, S., Priskin, J., Ohnmacht, T., Vinzenz, F., & Wirth, W. (2017). The influence of trust perceptions on German tourists’ intention to book a sustainable hotel: A new approach to analysing marketing information. Journal of Sustainable Tourism, 25(7), 970–988.
Shin, H., Nicolau, J. L., Kang, J., Sharma, A., & Lee, H. (2022). Travel decision determinants during and after COVID-19: The role of tourist trust, travel constraints, and attitudinal factors. Tourism Management, 88, 104428.
Suhartanto, D., Djatnika, T., Suhaeni, T., & Setiawati, L. (2022). Halal trust during the COVID-19 outbreak: the role of quality, perceived benefit and health risk evidence from mobile food purchasing. Journal of Islamic Accounting and Business Research, (ahead-of-print).
Suhartanto, D., Kartikasari, A., Najib, M., & Leo, G. (2021). COVID-19: Pre-purchase trust and health risk impact on M-Commerce experience–Young customers experience on food purchasing. Journal of International Food & Agribusiness Marketing 34 (3) , 269–288.
Wang, X., Wong, Y. D., Chen, T., & Yuen, K. F. (2021). Adoption of shopper-facing technologies under social distancing: A conceptualisation and an interplay between task-technology fit and technology trust. Computers in Human Behavior, 124, 106900.
Wong C.M.L., Jensen O. (2020)The paradox of trust: Perceived risk and public compliance during the COVID-19 pandemic in Singapore. Journal of Risk Research. ;23(7–8):1021–1030.