هوش تجاری و تاثير آن روي تصميم سازي بازاريابي با توجه به موضوع ERP

BI  شامل طیف گسترده ای از ابزارها ، برنامه ها و روش های مختلفی است که سازمان ها را قادر می سازد تا داده ها را از سیستم های داخلی و منابع خارجی جمع‌آوری کنند، آن را برای تجزیه و تحلیل ، توسعه و اجرای نمایش داده ها تهیه کرده و گزارش ها، داشبورد و تجسم داده ها را ایجاد کنند تا نتایج تحلیلی را در دسترس قرار دهند که به تصمیم گیرندگان شرکت ها و همچنین کارکنان عملیاتی کمک می کند.

هوش تجاری (BI)  یک فرایند مبتنی بر فناوری برای تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه اطلاعات عملی است که به مجریان، مدیران و سایر کاربران نهایی شرکت کمک می کند تا تصمیمات شغلی آگاهانه ای کسب کنند.

هوش تجاری، تصمیم سازی بازاریابی